top of page

איך לבחור שמלת כלה לקיץ


לנו חשוב שלא רק שתיראי מדהים בשמלת הכלה שלך אלא שתרגישי בה בנוח לאורך כל היום. בחירה של שמלת הכלה חשובה בכל העונה ויותר מכך בקיץ הישראלי החם. לא חייבים להתפשר על שמלת כלה מינימליסטית. אפשר לגוון ולהפתיע כל עוד בוחרים את שמלת כלה שמתאימה לעונה ולצרכים שלך.

בפוסט נסקור את הבדים השונים שיתאימו לשמלת קיץ ישראלית יפה שלא מתפשרת על קלילות ונוחות. יש לנו קולקציה שלמה של שמלת כלה לקיץ שיתאימו במיוחד בשבילך. שיפון

הבחירה האולטימטיבית לקיץ הישראלי בין אם שמלה קלילה או שמלה המשולבת עם חצאית שיפון. בד קל ואוורירי עם מגע נעים על הגוף. שיפון לרוב מגיע בדרגות שקיפות שונות, ניתן להוסיף שכבות שיפון בכדי ליצור נפח.

אורגנזה באופן מסורתי האורגנזה יוצרה ממשי, כיום האורגנזה היא שילוב של משי יחד עם בדים סינטטיים דוגמאת פוליאסטר או ניילון. אורגנזה היא בד קל שמתאים לשמלות קיץ וגם מתאימה לקישוט של שמלות כלה בכל עונה.

טול

טול הוא בד קל משקל (ממנו עשויות חצאיות הטוטו של הבלרינות), בטול לרוב לא נעשה בו שימוש לשמלה עצמה אלא כתוספת. טול יכול לשמש תחת חצאית בכדי לתת נפח נוסף לשמלה ועדיין לשמור על רעננות וקלילות.


בדים לשמלות כלה לקיץ השיראלי

תחרה

הבד האלגנטי והיפה ביותר שמשמש לעיטור שמלות כלה או לכל שמלת הכלה עצמה. התחרה היא בד אצילי, היא התחילה את דרכה עשויה מחוטי עם סגסוגת של כסף או זהב, כיום התחרה עשויה מכותנה והיא קלת משקל ונארגת בשיטה ייחודית. התחרה היא בחירה נכונה עבור כל סגנון של שמלה כקישוט לשובל השמלה או כתפיות השמלה. התחרה מעניקה לכל שמלת כלה נשיות ועידון.

קרפ

הקרפ בד שמשקלו תלוי במספר השכבות שאותם אורגים. קרפ הוא שילוב של בדים סינטטיים או טבעיים ומקבל את שמו מצורת הקימוט שקיימת בבד. בשביל שמלת חתונה עדיף להשתמש בקרפ כתוספת לשמלה לצד תחרה.

bottom of page